Pages

Wednesday, January 18, 2012

Aduan Paip sebelum Meter Syabas Bocor di Hadapan Unit kedai blok F

Tarikh Aduan: 18 Jan 2012; 9:45 pagi


Pihak Penyelenggara bertugas iaitu En Shuhaimi bin Zainal Abidin telah melakukan pemeriksaan rutin di Blok F mendapati terdapat beberapa paip bocor sebelum meter syabas.


gambar hiasan

Pihak Penyelenggara Pengurusan segera memaklumkan kepada Pihak Penguruan dan Pihak Pengurusan segera menghubungi talian hotline SYABAS iaitu 1800-88-5252 waktu 9:45am untuk memaklumkan kejadian tersebut.
 
Receptionist/ Khidmat Pelanggan Syabas telah membantu untuk mengambil aduan/laporan tersebut.

Berikut adalah aduannya:-

1. Berhampiran kedai unit YG/5 (Blok F)
    Nombor ruj. aduan Syabas = 1909561

2. Berhampiran kedai unit YG/9 (Blok F)
   
3. Berhampiran kedai unit YG/23 (Blok F)
   
Melalui Operator/ Receptionist Syabas, kerja-kerja akan dilakukan dalam tempoh 24 jam.  Terima kasih Receptionist/ Khidmat Pelanggan Syabas kerana telah membantu untuk mengambil aduan/laporan tersebut.


Terima kasih Pihak Syabas kerana mengambil serius setiap aduan daripada pengguna.