Thursday, March 31, 2011

MASALAH BIL AIR TINGGI

PEMBERITAHUAN


Tarikh : 28hb Mac 2011


Kepada : Semua Pemilik/Penduduk

Pusat Komersil Seksyen 7,

Shah Alam.

PER : MASALAH BIL AIR TINGGI

Pihak pengurusan telah dimaklumkan dan telah menerima beberapa aduan berkenaan hal ini dan meminta pihak Pemilik rumah/ penduduk agar sentiasa memeriksa dan menutup pili meter air sebelum dan selepas keluar dari rumah.


Sila adukan segera kepada Pihak Pengurusan jika mendapati bil air berkenaan agak luar biasa atau melebihi jumlah biasa yang digunakan. Pihak Pengurusan akan segera membuat pemeriksaan untuk mengenalpasti masalah tersebut.


Anda juga perlu menghubungi talian 1-800-88-5252 atau mengadu terus kepada Pihak PUSPEL (SYABAS) untuk membuat pemeriksaan lanjut. Jika sekiranya anda mengesyaki meter air yang rosak, anda boleh meminta SYABAS membuat pengujian meter air dan caj pengujiannya adalah tanggungjawab penghuni sendiri.


Akhir kata, pihak Pengurusan berharap agar komuniti penduduk dapat bekerjasama dalam menangani masalah tersebut demi keharmonian dan kesejahteraan kita bersama.


Sekian, harap maklum.

Khidmat Nasihat oleh,

Pihak Pengurusan

Pusat Komersil Seksyen 7, Shah Alam

JMB “PK SEK:7 COMMITTEE”