Monday, September 12, 2011

Aduan Paip Sebelum Meter Syabas Bocor

Pihak Penyelenggara bertugas untuk Blok H, J, K dan L iaitu En Junaide Bin Abdul Salam telah melakukan pemeriksaan rutin dan mendapati terdapat beberapa paip bocor sebelum meter syabas.


Laporan pemeriksaan telah diterima oleh pihak pengurusan pada waktu 11:00 pagi untuk urusan rekod data dan tindakan selanjutnya aduan kepada Pihak Syabas.

Pihak Pengurusan segera menghubungi talian hotline Syabas iaitu 1800-88-5252 untuk memaklumkan kejadian tersebut bagi mengelakkan berlakunya lebih banyak pembaziran air.

Berikut adalah aduan dan no rujukan bagi kebocoran paip sebelum meter syabas:-

1. Meter Syabas unit YG/6 (Blok H)
    Nombor ruj. aduan Syabas =1800337

2. Meter Syabas unit YG/18 (Blok H)
    Nombor ruj. aduan Syabas =1800340

3. Meter Syabas unit YG/22 (Blok H)
    Nombor ruj. aduan Syabas = 1800342

4. Meter Syabas unit X1/3-B (Blok J)
    Nombor ruj. aduan Syabas = 1800351

5. Meter Syabas unit X3/17-A (Blok J)
    Nombor ruj. aduan Syabas = 1800358

6. Meter Syabas unit X1/19-B (Blok J)
    Nombor ruj. aduan Syabas =1800361

7. Meter Syabas unit X1/16-B (Blok K)
    Nombor ruj. aduan Syabas =1800371

8. Meter Syabas unit VG/1 (Blok L)
    Nombor ruj. aduan Syabas =1800378



Melalui Operator/ Receptionist Syabas, mereka akan memaklumkan aduan tersebut kepada pihak teknikal dan tindakan akan diambil dalam jangkamasa 24 jam.  

Terima kasih Pihak Syabas kerana mengambil serius setiap aduan daripada pengguna.

No comments:

Post a Comment