Pihak Penyelenggara bertugas iaitu En Shuhaimi bin Zainal Abidin telah melakukan pemeriksaan rutin di Blok F mendapati terdapat beberapa paip bocor sebelum meter syabas.
gambar hiasan
Pihak Penyelenggara Pengurusan segera memaklumkan kepada Pihak Penguruan dan Pihak Pengurusan segera menghubungi talian hotline SYABAS iaitu 1800-88-5252 waktu 9:45am untuk memaklumkan kejadian tersebut.
Receptionist/ Khidmat Pelanggan Syabas telah membantu untuk mengambil aduan/laporan tersebut.
Berikut adalah aduannya:-
1. Berhampiran kedai unit YG/5 (Blok F)
Nombor ruj. aduan Syabas = 1909561
2. Berhampiran kedai unit YG/9 (Blok F)
3. Berhampiran kedai unit YG/23 (Blok F)
Melalui Operator/ Receptionist Syabas, kerja-kerja akan dilakukan dalam tempoh 24 jam. Terima kasih Receptionist/ Khidmat Pelanggan Syabas kerana telah membantu untuk mengambil aduan/laporan tersebut.
Terima kasih Pihak Syabas kerana mengambil serius setiap aduan daripada pengguna.
No comments:
Post a Comment