Pihak Penyelenggara bertugas untuk Blok L, N dan Q iaitu En Huzairi bin Rosli telah melakukan pemeriksaan rutin dan mendapati terdapat beberapa paip bocor sebelum meter Syabas.
Laporan pemeriksaan telah diterima oleh pihak pengurusan pada 13 Januari 2014 waktu 10:30 pagi untuk urusan rekod data dan tindakan selanjutnya aduan kepada Pihak Syabas.
Pihak Pengurusan segera menghubungi talian hotline Syabas iaitu 1800-88-5252 untuk memaklumkan kejadian tersebut bagi mengelakkan berlakunya lebih banyak pembaziran air.
Berikut adalah aduan dan no rujukan bagi kebocoran paip sebelum meter syabas:-
1. Meter Syabas unit V3/1-A (Blok L)
Nombor ruj. aduan Syabas = 142766938
2. Meter Syabas unit V1/44-B (Blok N)
Nombor ruj. aduan Syabas = 142766931
3. Meter Syabas unit V2/38-A (Blok N)
Nombor ruj. aduan Syabas = 142766935
4. Meter Syabas unit U3/49-A (Blok Q)
Nombor ruj. aduan Syabas = 142766925
Melalui Operator/ Receptionist Syabas En Izwan, mereka akan memaklumkan aduan tersebut kepada pihak teknikal dan tindakan akan diambil dalam jangkamasa 24 jam.
Terima kasih Pihak Syabas kerana mengambil serius setiap aduan daripada pengguna.
Pihak Pengurusan segera menghubungi talian hotline Syabas iaitu 1800-88-5252 untuk memaklumkan kejadian tersebut bagi mengelakkan berlakunya lebih banyak pembaziran air.
Berikut adalah aduan dan no rujukan bagi kebocoran paip sebelum meter syabas:-
1. Meter Syabas unit V3/1-A (Blok L)
Nombor ruj. aduan Syabas = 142766938
2. Meter Syabas unit V1/44-B (Blok N)
Nombor ruj. aduan Syabas = 142766931
3. Meter Syabas unit V2/38-A (Blok N)
Nombor ruj. aduan Syabas = 142766935
4. Meter Syabas unit U3/49-A (Blok Q)
Nombor ruj. aduan Syabas = 142766925
Melalui Operator/ Receptionist Syabas En Izwan, mereka akan memaklumkan aduan tersebut kepada pihak teknikal dan tindakan akan diambil dalam jangkamasa 24 jam.
Terima kasih Pihak Syabas kerana mengambil serius setiap aduan daripada pengguna.
No comments:
Post a Comment