Wednesday, September 28, 2011

Aduan Meter Air Syabas Tidak Berfungsi di Blok Q

Pihak Penyelenggara bertugas untuk Blok Q iaitu En Huzairi Bin Rosli telah melakukan pemeriksaan rutin pada 27/09/2011 waktu 3:00 petang mendapati terdapat beberapa meter syabas tidak berfungsi (counter meter tak bergerak/berjalan).


Laporan pemeriksaan daripada pihak Penyelenggaran telah diterima oleh pihak pengurusan dan tindakan selanjutnya adalah aduan kepada Pihak Syabas.

Pihak Pengurusan telah menghubungi talian hotline Syabas iaitu 1800-88-5252 pada tarikh 28/09/2011 waktu 11:45 pagi untuk memaklumkan kejadian tersebut.

Berikut adalah aduan dan no rujukan bagi permasalahan tersebut:-

1. Meter Syabas unit U4/33-B (Blok Q)
    Nombor ruj. aduan Syabas =111 812 596

2. Meter Syabas unit U1/33-A (Blok Q)
    Nombor ruj. aduan Syabas =111 812 600

3. Meter Syabas unit U2/33-A (Blok Q)
    Nombor ruj. aduan Syabas =111 812 604

4. Meter Syabas unit U3/33-A (Blok Q)
    Nombor ruj. aduan Syabas =111 812 606


Mengikut Pihak Syabas, bagi aduan meter tidak berfungsi, tindakan  akan diambil dalam tempoh 3 hari bekerja selepas aduan dibuat.

No comments:

Post a Comment