Pihak Penyelenggara bertugas untuk Blok Q iaitu En Huzairi Bin Rosli telah melakukan pemeriksaan rutin pada 27/09/2011 waktu 3:00 petang mendapati terdapat beberapa meter syabas tidak berfungsi (counter meter tak bergerak/berjalan).
Laporan pemeriksaan daripada pihak Penyelenggaran telah diterima oleh pihak pengurusan dan tindakan selanjutnya adalah aduan kepada Pihak Syabas.
Pihak Pengurusan telah menghubungi talian hotline Syabas iaitu 1800-88-5252 pada tarikh 28/09/2011 waktu 11:45 pagi untuk memaklumkan kejadian tersebut.
Berikut adalah aduan dan no rujukan bagi permasalahan tersebut:-
1. Meter Syabas unit U4/33-B (Blok Q)
Nombor ruj. aduan Syabas =111 812 596
2. Meter Syabas unit U1/33-A (Blok Q)
Nombor ruj. aduan Syabas =111 812 600
3. Meter Syabas unit U2/33-A (Blok Q)
Nombor ruj. aduan Syabas =111 812 604
4. Meter Syabas unit U3/33-A (Blok Q)
Nombor ruj. aduan Syabas =111 812 606
Mengikut Pihak Syabas, bagi aduan meter tidak berfungsi, tindakan akan diambil dalam tempoh 3 hari bekerja selepas aduan dibuat.
No comments:
Post a Comment