Monday, November 14, 2011

Aduan Paip Sebelum Meter Syabas Bocor di Blok H & Q

Tarikh Aduan: 14 Nov 2011


Pihak Penyelenggara bertugas iaitu En Junaide Bin Abdul Salam telah melakukan pemeriksaan rutin di Blok H dan Blok Q mendapati terdapat beberapa paip bocor sebelum meter syabas.


gambar hiasan

Pihak Penyelenggara Pengurusan segera memaklumkan kepada Pihak Penguruan dan Pihak Pengurusan segera menghubungi talian hotline SYABAS iaitu 1800-88-5252 waktu 12:30pm untuk memaklumkan kejadian tersebut.
Receptionist/ Khidmat Pelanggan Syabas iaitu Pn Rozi telah membantu untuk mengambil aduan/laporan tersebut.

Aduan beserta no rujukan aduan:-

1. Meter Syabas unit YG/6 (Blok H)
    Nombor ruj. aduan Syabas = 1852010

2. Paip sebeum meter di antara Meter Syabas unit YG/16 & YG/18 (Blok H)
    Nombor ruj. aduan Syabas = 1852017

3. Paip sebeum meter di antara Meter Syabas unit U  /45 & U  /47 (Blok Q)
    Nombor ruj. aduan Syabas = 1852019

Melalui Operator/ Receptionist Syabas, kerja-kerja akan dilakukan dalam tempoh 24 jam.  Terima kasih Receptionist/ Khidmat Pelanggan Syabas iaitu Pn Rozi telah membantu untuk mengambil aduan/laporan tersebut.


Pihak Pengurusan juga telah dihubungi oleh kontraktor Syabas beberapa minit selepas aduan dibuat.

Terima kasih Pihak Syabas kerana mengambil serius setiap aduan daripada pengguna.

No comments:

Post a Comment