Pihak Penyelenggara bertugas iaitu En Junaide Bin Abdul Salam telah melakukan pemeriksaan rutin di Blok H dan Blok Q mendapati terdapat beberapa paip bocor sebelum meter syabas.
gambar hiasan
Pihak Penyelenggara Pengurusan segera memaklumkan kepada Pihak Penguruan dan Pihak Pengurusan segera menghubungi talian hotline SYABAS iaitu 1800-88-5252 waktu 12:30pm untuk memaklumkan kejadian tersebut.
Receptionist/ Khidmat Pelanggan Syabas iaitu Pn Rozi telah membantu untuk mengambil aduan/laporan tersebut.
Aduan beserta no rujukan aduan:-
1. Meter Syabas unit YG/6 (Blok H)
Nombor ruj. aduan Syabas = 1852010
2. Paip sebeum meter di antara Meter Syabas unit YG/16 & YG/18 (Blok H)
Nombor ruj. aduan Syabas = 1852017
3. Paip sebeum meter di antara Meter Syabas unit U /45 & U /47 (Blok Q)
Nombor ruj. aduan Syabas = 1852019
Melalui Operator/ Receptionist Syabas, kerja-kerja akan dilakukan dalam tempoh 24 jam. Terima kasih Receptionist/ Khidmat Pelanggan Syabas iaitu Pn Rozi telah membantu untuk mengambil aduan/laporan tersebut.
Pihak Pengurusan juga telah dihubungi oleh kontraktor Syabas beberapa minit selepas aduan dibuat.
Terima kasih Pihak Syabas kerana mengambil serius setiap aduan daripada pengguna.
No comments:
Post a Comment