Pada 23 Disember 2013, Pihak Penyelenggara yang bertugas iaitu En Huzairi telah melakukan pemeriksaan rutin dibelakang kedai dan mendapati terdapat beberapa saliran longkang (najis) telah tersumbat.
Laporan pemeriksaan telah diterima oleh pihak pengurusan pada waktu 11:00 pagi untuk urusan rekod data dan tindakan selanjutnya aduan kepada Pihak Indah Water Konsortium (IWK).
Pihak Pengurusan segera menghubungi talian hotline IWK iaitu 1800-88-3495 untuk memaklumkan kejadian tersebut bagi tindakan sewajarnya dapat diambil segera.
Berikut adalah aduan dan no. rujukan bagi masalah longkang najis tersumbat:-
1. Belakang kedai Unit XG/22 (Blok K)
Nombor ruj. aduan IWK =3177339
2. Belakang kedai Unit VG/23 (Blok L)
Nombor ruj. aduan IWK =3177382
Melalui IWK, tindakan akan diambil dalam tempoh 24 jam.
Sekian.
No comments:
Post a Comment