ADUAN PENDUDUK:
Pihak Pengurusan telah menerima aduan aduan pada 31-3-2011 dari penyewa bernama En Azwan Valti mengenai bil air tinggi hingga mencecah RM 700 lebih. Hasil siasatan pihak maintenance, tiada sebarang kebocoran pada tangki mahupun kerosakan valve pelampung.
TINDAKAN PENGURUSAN & MAINTENANCE:
Pengurusan telah menasihatkan pengadu/ tuan rumah perlu mengadu kepada pihak syabas dan pada 1-4-2011 pemilik rumah iaitu Mdm Mary Lee Kok Sim telah mengadu kepada pihak syabas.
Merujuk kepada laporan pihak syabas disyaki terdapat kebocoran dan pihak pengurusan akan melakukan pembaikan sekiranya kebocoran tersebut adalah selepas meter. Pihak pengurusan tidak akan menanggung bil air tersebut.
STATUS PEMBAIKAN:
Telah memanggil kontraktor untuk membaiki kebocoran tersebut & kerja-kerja pembaikan telah pun selesai dijalankan.
No comments:
New comments are not allowed.