gambar hiasan
Laporan pemeriksaan telah diterima oleh pihak pengurusan pada waktu 11:30 pagi untuk urusan rekod data dan tindakan selanjutnya aduan kepada Pihak Syabas.
Pihak Pengurusan segera menghubungi talian hotline Syabas iaitu 1800-88-5252 untuk memaklumkan kejadian tersebut bagi mengelakkan berlakunya lebih banyak pembaziran air.
Berikut adalah aduan dan no rujukan bagi kebocoran paip sebelum meter syabas:-
1. Meter Syabas unit AAG/36 (Blok E)
Nombor ruj. aduan Syabas =13-2375403
2. Meter Syabas unit AA3/34-A (Blok E)
Nombor ruj. aduan Syabas =13-2375407
Melalui Operator/ Receptionist Syabas, mereka akan memaklumkan aduan tersebut kepada pihak teknikal dan tindakan akan diambil dalam jangkamasa 24 jam.
Sila rujuk gambar di bawah berkenaan kerja-kerja yang telah dilakukan oleh kontraktor syabas.
No comments:
Post a Comment