gambar hiasan
Laporan pemeriksaan telah diterima oleh pihak pengurusan pada waktu .3:30 petang untuk urusan rekod data dan tindakan selanjutnya aduan kepada Pihak Syabas.
Pihak Pengurusan segera menghubungi talian hotline Syabas iaitu 1800-88-5252 untuk memaklumkan kejadian tersebut bagi mengelakkan berlakunya lebih banyak pembaziran air.
Berikut adalah aduan dan no rujukan bagi kebocoran paip sebelum meter syabas:-
1. Meter Syabas unit U1/29-B (Blok Q)
Nombor ruj. aduan Syabas =13-2378026
2. Meter Syabas unit U2/47-A (Blok Q)
Nombor ruj. aduan Syabas =13-2378030
3. Meter Syabas unit U4/33-B (Blok Q)
Nombor ruj. aduan Syabas =13-2378022
Melalui Operator/ Receptionist Syabas, mereka akan memaklumkan aduan tersebut kepada pihak teknikal dan tindakan akan diambil dalam jangkamasa 24 jam.
No comments:
Post a Comment